В казан, порядъчно голям сварих вода. Попарих всичката коприва, по хомеопатичния закон, защото тя самата пари. Две минутки я попарвах и веднага я извадих в друг казан със ледена вода, за да съхраня цвета и всичките полезни железа и други вещества.
R2D2 деликатно я пасира, барабар със прясно чесънче. Отделно наситних на ситно пресен лук и морков и ги задуших в масло. Към тях добавих и пюрето от коприва с чесън. Леле, че мирише... Посварих ги малко заедно и им добавих мъничко водица за да ги разкашкам във зелена каша. На ръба да ги сваля от огъня ливнах малко прясно мляко, хакнах няколко миришки - магданоз и девисил, и солТ, а за финал сметана от заквасения тип.
После кладниците ги измих и подсуших, посолих със солТ и парнах на тиханЯ докато сами по себе си с коричка се сдобият. Тук миришките ми бяха чубрица и чесън. Подредих в чиния, за финал придадох някаква фриволност с ементал....

0 коментара:

Публикуване на коментар

За Блога


Всичко за мен

Моята снимка
Казвам се Иван Кацаров, made in Plovdiv, което си е почти made in Heaven. Психотерапевт и хомеопат съм и понастоящем съм в неспирно, почти брауново движение, между Лондон, София и Варна. Харесва ми да нямам спирачки и определено лесно се задоволявам с най-доброто...
CURRENT MOON
 

Последователи

Facebook фенове

Предоставено от Blogger.