Една рецептичка за портокалово пиле - директно от Made in Heaven, от кухнята на Рая.
Значи взех 2-3-няколко броя портАкали и им причиних сокоотделяне. Този ми ти сок го смесих с малко горчица, има-няма 1 супена лъжица и толкоз мед. Няколко броя пилешки цицки ги хакнах в тазии ми ти смес за половин час, след което ги инкрустирах в тиганчето за по около 2 минутки от всяка страна и после изсипах маринатата, плюс една идея гола вода. Поредуцирах го този сосТ и толкоз. През същото това време, моля ви се, да взема че да сваря един ориз с портокалови корички и малко джинджър, пък на парата изпратих едно броколи на парна баня. Резултатът е видим с невъоръжено око! Бон Апети с интонацията на Джулия Чайлд :)))

0 коментара:

Публикуване на коментар

За Блога


Всичко за мен

Моята снимка
Казвам се Иван Кацаров, made in Plovdiv, което си е почти made in Heaven. Психотерапевт и хомеопат съм и понастоящем съм в неспирно, почти брауново движение, между Лондон, София и Варна. Харесва ми да нямам спирачки и определено лесно се задоволявам с най-доброто...
CURRENT MOON
 

Последователи

Facebook фенове

Предоставено от Blogger.